reispas Vraag reispas aan

Vervoer van maandag t/m zaterdag | BEL: 06-13839915

Naoberbus

Vervoersmiddelen en vervoersgebied

De NaoberBus rijdt binnen de grenzen¹) van de gemeente Berkelland en brengt u van deur tot deur. Wij hebben de beschikking over een bus met vervoerscapaciteit van maximaal 2 rolstoelen en 4 zitplaatsen (7 zitplaatsen zonder rolstoel) en een auto met maximaal 3 zitplaatsen (geen rolstoelvervoer mogelijk). In beide voertuigen is ruimte voor opklapbare rollators. 

Wij rijden van maandag tot en met zaterdag van 9:00 - 21:00 uur. Op zaterdag rijdt alleen de bus. Soms is er sprake van een aangepast rooster in verband met feestdagen of onderhoud aan één van onze vervoersmiddelen. Op Eerste Kerstdag en Nieuwjaarsdag wordt NIET gereden. Op Tweede Kerstdag, Tweede Paasdag, Hemelvaart en Tweede Pinksterdag wordt er wel gereden.

  ¹) De NaoberBus verzorgt het vervoer in heel Berkelland, voor Neede geldt echter een uitzondering. Zo vervoert de NaoberBus klanten wel van buiten de grens van Neede naar een bestemming in Neede en omgekeerd, maar niet van een adres in Neede naar een bestemming in Neede. Het vervoer binnen Neede wordt o.a. verzorgd door de Vlearmoesbus.

Hoe werkt een aanvraag voor vervoersrit?

Om een rit binnen de gemeente Berkelland te bestellen moet u in het bezit zijn van een reispas, dit is tevens het NaoberBus lidmaatschap en is 12 maanden geldig. De kosten van een rit worden verrekend middels een strippenkaartensysteem.

Wilt u boodschappen doen, een arts bezoeken, een familie- of vriendenbezoek brengen, enz, bel de NaoberBus telefoondienst. In verband met mogelijke drukte, wordt verzocht een rit ruim van tevoren aan te vragen, liefst tot 24 uur voor aanvang van de rit. Voor spoedgevallen kan het ook op de dag zelf, maar we kunnen in geen geval garantie geven dat de bus of auto beschikbaar is.

De NaoberBus telefoondienst is onder nummer 06-138.399.15 bereikbaar op de volgende dagen:

maandag t/m vrijdag 09-16 uur
zaterdag 09-12 uur
zondag GESLOTEN

Als de telefoondienst niet bereikbaar is, kan men in noodgevallen één van de coördinatoren bellen.

 

✓ Een vervoersrit dient bij voorkeur tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van de rit aangevraagd te worden bij de NaoberBus telefoondienst.

 Maak uw wensen zo volledig mogelijk kenbaar: de dag en vertrektijden van de heen- en terugrit. Verder zijn uiteraard de adressen mét huisnummers van vertrekpunt en bestemming van belang.

 Het kan voorkomen dat de planner vanwege de drukke bezetting van de bus en/of auto een andere tijd voorstelt. Een ritafspraak wordt pas definitief als de klant (u) akkoord is.

 Wees er tijdig bij, hoe eerder u belt, hoe groter de kans dat we uw rit op de gewenste tijd kunnen inplannen. 

 

Vragen/problemen over geplande ritten

Als een reeds afgesproken rit komt te vervallen, verzoeken wij u dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Zo komt er ruimte vrij voor het aannemen van nieuwe ritten.

U kunt ons ook bellen om navraag te doen over een geplande rit. Er kan zich bijv. een probleem voordoen met de uitvoering van een rit. Neem in zo'n geval direct contact met ons op. Is de telefoondienst niet bereikbaar of gesloten,  bel dan met één van onze coördinatoren:

 ✆ 06-29038598 (Hans Stijntjes)
 ✆ 06-53253603 (Peter van Rijsingen)

Aanvragen groepsvervoer

Aanvragen voor groepsvervoer kunnen worden ingediend bij de NaoberBus telefoondienst. Eén van de coördinatoren van de NaoberBus zal daarna contact opnemen met de aanvrager om de rit(ten) en kosten af te stemmen.

Voor meer informatie over groepsvervoer, klik hier.

naar boven